Differentiation of the regional attractiveness for gaining talents in the context of place branding theory

Yauheniya Barkun , Ewa Glińska , Katarzyna Dębkowska

Abstract

n/a
Rodzaj publikacjiAbstrakt (praca oryginalna opublikowana w streszczeniach)
Autor Yauheniya Barkun (WIZ)
Yauheniya Barkun
- Wydział Inżynierii Zarządzania
, Ewa Glińska (WIZ/KMiT)
Ewa Glińska
- Katedra Marketingu i Przedsiębiorczości
, Katarzyna Dębkowska
Katarzyna Dębkowska
-
Paginacja33-33
Książka 4th Annual Conference of the International Place Branding Association : Book of Abstracts, 2019, University of Thessaly, ISBN 978-618-84403-1-9, 171 s.
Identyfikator wewnętrznyROC 19-20
Języken angielski
Punktacja (całkowita)0
Żródło punktacjiconferenceList
Liczba cytowań*
Cytuj
przetwarzanie
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?