Kulturowe kody etyczne i ich osobowościowe korelaty [Dokument elektroniczny]

Mirosława Czerniawska

Abstract

n/a
Autor Mirosława Czerniawska (WIZ/KZEiF)
Mirosława Czerniawska
- Zakład Ekonomii Menedżerskiej
Tytuł czasopisma/seriiMarketing i Rynek, ISSN 1231-7853, (B 9 pkt)
Rok wydania2014
Nr2
Paginacja35-41
URL http://www.pwe.com.pl/files/1276809751/file/mir_2_2014_cd.pdf
Identyfikator wewnętrzny000032689
Językpl polski
Licencja
Punktacja (całkowita)9
Żródło punktacjijournalList
PunktacjaPunktacja PB = 6.0, 21-12-2018, manual
Punktacja MNiSW = 6.0, 04-02-2020, ArticleFromJournal
Punktacja MNiSW (2013-2016) = 9.0, 04-02-2020, ArticleFromJournal
Liczba cytowań*
Cytuj
przetwarzanie
Udostępnij Udostępnij

Pobierz odnośnik do tego rekordu


* Podana liczba cytowań wynika z analizy informacji dostępnych w Internecie i jest zbliżona do wartości obliczanej przy pomocy systemu Publish or Perish.
Powrót
Potwierdzenie
Czy jesteś pewien?